niedziela, 16 września 2012

I znów zaczynamy od nowa...

Ale jestem na siebie zła! Przez własną głupotę musiałam zablokować dostęp do starego bloga i zaczynać teraz wszystko od początku - wrrr! Przepraszam Was za te komplikacje i będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie odwiedzać również tego bloga ;)

Tak dla przypomnienia trochę o mnie ;)


Mam na imię Marta, chodzę do klasy maturalnej ;D Gdzieś w kwietniu postanowiłam, że czas zawalczyć o wymarzoną sylwetkę i zmienić tryb życia - od tej pory sporo się zmieniło. Praktycznie całkowicie zrezygnowałam ze słodyczy, jem bardzo mało jasnego pieczywa, zrezygnowałam z wszystkich słodzonych napoi i teraz piję praktycznie tylko wodę i herbatę itp. ;D No i polubiłam sport - choć myślałam, że to w moim wypadku niemożliwe! Biegam średnio 3 razy w tygodniu, jeżdżę na rowerze, ćwiczę w domu etc. I jestem coraz bliżej celu :)


Przepraszam, ale nie umiem się skupić na pisaniu, bo ciągle w głowie siedzi mi jedna myśl: TO JUŻ DZIIIIIIIŚ!!! Już za 2 godziny wyjeżdżam i spełniam swoje największe marzenie! Moi cudowni przyjaciele wykupili mi na 18 urodziny skok spadochronowy! AAAAAA! Nie wierzę w to ciągle! Napiszę może wieczorem i zdam relację :) Mam nadzieję, że wszystko będzie ok - a jeśli się rozbiję to umrę najszczęśliwsza na świecie hahahaha :D




6 komentarzy:

  1. O, skok na spadochronie ♥ o boze, ale bym chciała tak, o ja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz Ty! Spadochroniaro jedna :D Mnie się marzy skok w tandemie- omniomniomnim! <3
    W takim razie czekam na tę relację. I wszystkiego najlepszego tak w ogóle! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zaskoczenie ! Nowy adres bloga, skubana :) Gdybys się nie odezwała to bym Cię nie znalazła!
    Ależ Ci zazdroszcze prezentu, życzę niezapomnianych wrażeń :) ! I Wszystkiego Najlepszego 8nastko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie możesz odblokowac bloga? Eh, przechodziłam przez to. Fajnie, że nadal można Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co sie stało, ze zablokowałaś tamten?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałam go upubliczniać wśród moich znajomych, a przypadkowo zapomniałam się wylogować i w dość widocznym miejscu napisałam komentarz :P

      a zależy mi żeby większość moich znajomych nie miała dostępu do bloga

      Usuń